پرنسس آدریناپرنسس آدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

5 ماهگیت مبارک

1392/6/4 0:08
نویسنده : مامان آدرینا
1,825 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ماه پنجم هم تمام شد درست روز اول از ماه ششم تونستی بدون کمک کامل برگردی دیگه باید حسابی مراقبت باشم چند وقت پیش بدون دلیل صبح که از خواب بلند شدم دیدم که تب داری تبت اندازه گرفتم ٣٨ بود بهت استامینوفن دادم و با یه دستمال خیس دست پاتو خنک میکردم تا عصر تبت پایین آمد اما دلیلشو نفهمیدم میگفتن حتما بخاطر دندون دراوردن اما هیچ اثری از دندون نیست

یه تعداد از عکسای مرداد ماهتو برات میزازم

چه پای خوشمزه ای تا کسی نیومده شست شو بخورم

1

وای دارم از عکس میگرن لو رفتم

 آدرینا

دختر گلم شما وقتی شیرتون میخوری و شکمتوم سیره اینجوری مظلوم میشین

اما مامانی پستونک بعد شیر هم مزه میدها

1

وقتی از حموم میای واقعا خوردنی میشی

1

1

مامانی ببین چه خوشگل و تمیز شدم

 1

این چندتا عکس هم از سفر شمال جا مونده بود که برات میذارم

1

1

1

1

1

مامانی سرش یه مقدار با کار و درس شلوغه برای همین ماهی یه بار وبلاگتو به روز میکنم البته میدونم که مامانی درک میکنی گلمماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سانی مامی شادیسا
5 شهریور 92 8:22
ای جان خانم کوچولوی با مزه !
ماشالله خیلی ناز و آرومه
خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
7 شهریور 92 2:39
مامانی واقعا دخملی خوردنیه برای ادرینا ناناز


ممنونم از لطفتون
مامان ساتیار
7 شهریور 92 10:50
5 ماهگیت مبارک ناز خاله.. خدا حفظت کنه عزیزم..


آدرینا هم برای خاله خوبش یه عالمه بوس میفرسته
مادر منتظر
9 شهریور 92 21:36
سلام مامانی مهربون آدرینا
وای که چقدر این آدرینا ناز و قشنگه . من همیشه میام عکساشو نگاه میکنم
خدا فرشته کوچولوی شما رو براتون حفظ کنه
خوشحالم که عکسای جدید آدرینا رو گذاشتی , خیلی خوشگلن عکساش مخصوصا با این لباس صورتیا خیلی خوردنی شده
بچه ها از 5 ماه به بالا بعضی وقتا تب میکنن به دلایل مختلف , گاهی برای دندون ,گاهی یه سرماخوردگی جزئی , گاهی هم چند روز قبل از دچار شدن به آلرژی های فصلی و گاهیم دلیل خاصی نداره .
نگران نباش و فقط وقتی تب میکنه مواظب باش زود تبشو پایین بیاری
آدرینا کوچولوتو ببوس


خیلی ممنونم از اینکه عکسای آدرینا میبینید و براش یادگاری میزاری مامان آینده
ایشالا نی نی شما هم صحیح و سالم به دنیا بیاد

نازنین
12 شهریور 92 13:37
الهی...
آفرین به نو که میتونی بدون کمک برگردی.
چه عکسای خوشگلی،و البته چه دختر خوشگلتری...


ممنونم عزیزم
مادر منتظر
15 شهریور 92 17:41
سلام مامانی آدرینا و آدرینا جون قشنگم

حتما سرتون خیلی شلوغه و دیر به دیر میاین نت . امیدوارم همیشه موفق و شلامت باشین .

آدرینا جونم روز دختر رو به تو دخمل نازنین و خوشگل تبریک میگم .
امیدوارم همیشه دخملی خوبی برای مامانی و بابایی باشی عزیزم .
میبوسمت قشنگم


مممممممممنونم عزیزم
مامان مهدیس
8 مهر 93 0:01
سلام خدا حفظش کنه دخمل نازی دارین من مامان مهدیس هستم دوست داشتین سر بزنید