پرنسس آدریناپرنسس آدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

14 ماهگیت مبارک

1393/3/7 14:48
نویسنده : مامان آدرینا
610 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبم اول خرداد شما 14 ماهت شد الان دیگه خوب راه میری و برای خودت تو خونه گردش میکنی ولی هنوز مامان و بابا نمیگی سوال

ولی در عوضش از 1 تا 5 قشنگ میگی تعجب عجیبه

شما توی این ماه (اردیبهشت ) اولین های زیادی داشتی :

دختر نانازم در 5 اردیبهشت اولین قدم زندگیشو برداشت 

دختر هنرمند من در 11 اردیبهشت اولین نقاشی قشنگ هنریشو کشید

البته اول مامانی هنر نمایی کرد بعد شما مازیک از مامان گرفتی نقاشی تکمیل کردی و دیدی چقدر لذت بخش شروع کردی به کشیدن 

 

 

 

دختر گل و باهوش من دیگهحلقه هوشش تقریبا دیگه مرتب میچینه آفرین خوشمزه مامانی

 

 

الهی مادر فدات بشه که خودت خودت تشویق میکنی

 

 

و این هم پایان کار و خورده شدن پایه حلقه 

 

عزیز دلم مامانی از اتاق کوچولوی تو تا الان هیچ عکسی تو وبلاگت نذاشتم تا برات یادگار بمونه برای همین تصمیم گرفتم الان  این کار کنم چشمک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خیلی دوست داشتم که پستونک بخوری ولی اویل وقتی میخوردی حالت بد میشد ولی بعد از یه مدت خوردی ولی بعد دیگه نخوردی هر کاری کردم نخوردی این هم عکس پستونک های شماست

 

 

تنها غذایی خیلی دوست داری سوپ ماهیچه هست که تشکیل شده از ماهیچه برنج هویج پیاز و سیب زمینی این غذا خیلی دوست و تقریبا هفته ای دو بار مامانی برات درست میکنم

 

 

 

و این هم در پایان

 

 

کار هر روز من شما این که باهم بریم به گل ها آب بدیم وقتی هم که کار آب دادنمون تموم میشه کار شما شروع میشه

بله مامان جون کاری داشتید

 

 

 

جای این کجاست آهان فهمیدم

 

 

نه نشد باید دوباره امتحان کنم سوال

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)