پرنسس آدریناپرنسس آدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

یک سال و یک ماه و یک هفتگیت مبارک

1393/2/7 10:19
نویسنده : مامان آدرینا
616 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال و یک ماه و یک هفتگیت مبارک مهربونم

روز به روز داری بزرگ و بزرگتر میشی امروز تونستی دو قدم راه بری و من وبابات حسابی خوشحال کنی انکار دنیا رو به مامانی دادن نمیدونی چقدر خوشحال شدم

تا چند دقیقه پیش داشتم با بابایی حرف میزدم ( امشب شیفت بیمارستان ) گفت که حسابی دلش برات تنگ شده چون امروز وقت نکرده تا باهات بازی کنه و وقت بگذرانه...

امروز عمه مریم به مناسبت اولین قدم های زندگیت که برداشته بودی یه کیک گرفت و با محمد و ریحانه امدن پیش ما و مامانی هم چای درست کردم و یه عصرونه کیک و چای خوردیم

وقت گوشی تلفن یا موبایل میبینی فوری بر میداری ومیگی ایی ایی یعنی الو الو

وقتی میری سر وقت کتابخونه و مامانی صدات میکنم میگم آدرینا شما بر میگردی انگشت اشاره ات تکان میدی میگی نه نه خوشگلم میفهمی که داری کار بدی میکنی 

آدرینا در یک هفته گذشته به روایت تصویر

 

1

الهی قربون نگاهت برم خوشمزه من

2

عاشق تبلیغات تلویزیونی

3

4

الهی فدات بشم که بیشر وقت بین مبل بازی میکنی

5

پسندها (3)

نظرات (7)

مامانی دخمل بلا
14 اردیبهشت 93 15:08
برایتان رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی و آرزوهایی پرشور که از میانشان چندتایی برآورده شود... برایتان آرزو میکنم که دوست داشته باشید آنچه را که باید دوست بدارید و فراموش کنید آنچه را که باید فراموش کنید... برایتان شوق آرزو میکنم.. آرامش آرزو میکنم...
مامانی دخمل بلا
14 اردیبهشت 93 15:12
سلام مامانی گل و مهربون آدرینای نازنینم واییییییییییی که چه ماهی هستی شمااااااااااا. اولین قدمهایی که برداشتییییییییی مبارکککککککککککک عزیز دلم . دوستتوننننننننن دارم . میبوسمتون. قربون هوش و حواست برم که وقتی مامانی صدات میکنه میفهمی منظورش چیههههههههههههه
مامان آدرینا
پاسخ
سلام مامانی گل ایشالا بزودی فاطمه خانم اولین قدماشو برمیداره حسابی سرت شلوغ میشه وقت نکنی بیای نت
مامان نیلوفر
15 اردیبهشت 93 22:10
جیگرتو خوشگل خانومی آخه تو چرا انقدر جیگری؟؟
مامان آدرینا
پاسخ
ممنونم نیلو جان سباستین خیلی مامانی و خوردنی خدا حفظش کنه
آنوشا كوچولو
18 اردیبهشت 93 8:04
مبارك باشه عروسکم خيلی دوست دارم
مامان آدرینا
پاسخ
ما خیلی دوستتون داریم
مامان روژینا
21 اردیبهشت 93 8:59
سلام عزیز دل خاله خوبی؟ خوشگل خانومم اولین قدمهات مبارک فدات بشمدخملی ما باهوش دیگه مامانی پس چی فک کردیمرسی که پیشم اومدی فدات شمروژینا الان یه مقدار بهتره عزیزم نمی دونی چه روزای سختی داشتم. امیدوارم هیچ مادری مریضی و ناراحتی بچشو نبینهمواظب عروسک کوچولو باش عزیزم
مامان آدرینا
پاسخ
سلام مامانی مهربون خدارو شکر که روژینای گلم حالش بهتر شده ایشالا زود زود زود خوب خوب خوب بشه مرسی که بهمون سر زدی
مامان روژینا
24 اردیبهشت 93 13:38
لاله
30 اردیبهشت 93 15:22
راه رفتن مبارکه عزیزم.
مامان آدرینا
پاسخ
ممنونم از لطفتون