پرنسس آدریناپرنسس آدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

هفت ماهگیت مبارک

1392/8/4 0:33
نویسنده : مامان آدرینا
470 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم هفت ماهگیت مبارک دیگه داری بزرگ و خانومی میشی برای خودت ببخش عزیزم که این قدر دیر میام و این پست با چند روز تاخیر دارم برات مینویسم چون درس هایی مامانی حسابی زیاد هستن و با بزرگ شدن شما و رسیدگی بیشتر به شما مامان وقت کم میاره همین الآن که دارم این مطالب مینویسم ساعت 30 دقیقه بامداد و شما در خواب نازیی هستی

1

قربونت برم هنوز دندون در نیاوردی و نمیتونی خودت به تنهایی بشینی امیدوارم هرچه زودتر دندون دربیاری و بتونی خودت به تنهایی بشینی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلوفر/مامانه روژینا
10 آبان 92 16:01
7 ماهگیت مبارک خوشگل خانم نانازی. دوستت داااااااااااااااااااااااارم
مامان آدرینا
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
مادر منتظر
12 آبان 92 14:33
سلام مامانی گل و خوب آدرینا کوچولو آدرینای خوشگلمون چطوره؟ دلم براش یه ذره شده این دخملیرو خودت خوبی ؟ درسا خوب پیش میره ؟ حتما پیشم بیا دوست خوبم . دلم براتون تنگ شده. راستی عکسای سیسمونی فاطمه جونی رو گذاشتم عزیزم. نمیدونم سیسمونیاش خوب شده یا نه . امیدوارم خوب شده باشه. مراقب خودتون باشن. ببوس این دختر دوست داشتینت رو که من عاشقشم.
مامان آدرینا
پاسخ
سلام دوست خوبم سیسمونی دختر گلت دیدم خیلی قشنگ با سلیقه بود دست مامان گلت درد نکنه درس خوندن با یه کوچولوی نوپا خیلی سخته همش باید حواست بهش باشه من هم وقتی خوابیده مجبور درس بخونم وگرنه زمانی که بیدار بهم اجازه هیچ کاری رو نمیده
سانی مامی شادیسا
19 آبان 92 15:41
هفت ماهگی گل دخترت مبارک انشالله دندون در میاره و حسابی گازت میگیره. هرچی دیرتر در بیاد راحت تری. لااقل نگران سیاه شدنشون نیستی!
مامان آدرینا
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی از اینکه نگران ما هستی
مادر منتظر
22 آبان 92 19:09
سلام مامانی گل و مهربون آدرینا خوشگلم کجایی مامانی مهربون؟ خیلی کم پیدا شدیا. ما دلتنگتون میشیم. مخصوصا دلتنگ این آدرینا جووووونم . عزیزم ایام عزاداری رو تسلیت میگم و التماس دعا دارم ازتون.
مامان آدرینا
پاسخ
مرسی عزیزم که به ما سر میزنی ما هم دلمون تنگ شده قول میدم زود به زود به دیدنتون بیام