پرنسس آدریناپرنسس آدرینا، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

6 ماهگیت مبارک

1392/7/3 14:12
نویسنده : مامان آدرینا
491 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی فرشته کوچولوی من الان شما 6 ماهت شده و من شما روز دوشنبه اول مهر ماه که همه بچه داشتن میرفتن مدرسه بردمت خانه بهداشت و واکسن 6 ماهگیتو زدم عزیزم شما خیلی اولش گریه کردی الهی مامان فدات بشه تو چشمات پر اشک بود همون جوری من نگاه میکرد چشمای مامانی هم پر اشک کردی چون مامانی اصلا طاقت گریه شما رو نداره .

اما زود آروم شدی باهم آمدیم خونه خدا رو شکر زیاد واکسنت سنگین نبود و خیلی کم تب کردی چون مامانی میترسید مثل واکسن 4 ماهگیت تا 3 الی 4 روز تب کنی اما خدارو شکر که این اتفاق نیفتاد.

ایشالا تو پستای جدیدت عکساتو میذارم.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نیلوفر/مامانه روژینا
5 مهر 92 2:45
6 ماهگیت مبارک دخمل کوچولوی ناز. انشالله 60000000000000000000 ماهگیت ادرینا جونم.






مرررررررررررررررررسی خاله جون







آنوشا كوچولو
10 مهر 92 11:12
سلام 6 ماهگی دختر نازتون مبارک خيلی عزيزه خوشحال ميشم از وب دخترم ديدن كنيد و تبادل لينک كنيم


بله عزیزم حتما خوشحال میشم
مائده(ني ني بوس)
15 مهر 92 1:09
٦ ماهگيت مباركه عزيزم.ايشالا ٦ سالگيتم تموم ميشه و ميري مدرسه.راستي ماماني من غذاي كمكي رو با فرني حريره بادام شروع كردم.از روزي يك قاشق تا آخر هفته به ١٢ قاشق ميرسوندم.براي شيرين كردنش به جاي شكر از موز استفاده كن
مادر منتظر
17 مهر 92 10:15
سلااااااااااااااام آدرینا کوچولوی 6 ماهه ما و مامانی خوب و مهربونش آدرینا کوچولوی ناز چطوره؟ خودت خوبی عزیزم؟ منتظر عکسای جددی آدرینا کوچولوی خوشگلمون هستیم. دخمل کوچولوی بانمکت رو ببوسسسسسسسسسس. من که خیلی دوسش دارم. برای من و فاطمه جونی و باباییش خیلی دعا کنین. دعا کن فاطمه جونیم صحیح و سالم و بی هیچ مشکلی به دنیا بیاد .
مادر منتظر
23 مهر 92 16:23
سلام مامانی مهربون آدرینای خوشگلمون آدرینا جونم چطوره؟ حالش که خوبه؟ بهتر شده؟ امیدوارم که همگیتون خوب و خوش و سلامت باشین. خیلی مراقل خودتون و آدرینا کوچولو باشین مامانی مهربون. دلم براتون تنگ شده. عکس جدید از آدرینا جون برامون بزار مامانیییییییییییی.
مادر منتظر
23 مهر 92 17:54
سلام مامانی مهربون آدرینا کوچولو



دوست خوب من عید قربان مبارک






عید شما هم مبارک